Техничка служба ЈП „Срем-гас“ Сремска Митровица остварила је резултат који ретко која јавна служба у Србији може да постигне. Према интерној евиденцији, спроведеној на узорку од 100 потрошача, просечно време изласка екипа на терен након пријаве квара износило је око 14 минута.
Овај податак посебно добија на тежини ако се зна да грађани често морају да чекају дуже на интервенције других служби — понекад и сатима, а и данима. У таквом окружењу, резултат „Срем-гаса“ истиче се као пример ефикасности, одговорности и професионалне посвећености корисницима.
Брза реакција техничких екипа кључна је не само за комфор потрошача, већ и за безбедност, јер се евентуални кварови на гасној мрежи не смеју игнорисати. Управо зато, време доласка краће од 15 минута представља стандард који би многе службе желеле да достигну.
„Брзина реакције наших екипа није случајност, већ резултат озбиљне организације, добре обуке и сталне приправности. Свесни смо да кварови на гасној мрежи захтевају брзу и сигурну интервенцију, зато нам је циљ да будемо на адреси корисника што је брже могуће. Просек од око 14 минута за нас је успех, али и обавеза да тај стандард одржимо и даље унапређујемо“ рекао је Драган Будошан извршни директор за дистрибуцију, управљање дистрибутивним системом и изградњу дистрибутивне гасне мреже Предузећа.
Задовољство потрошача најважнији показатељ квалитета рада и то је императив у пословању Предузећа.
„Грађани заслужују услугу на највишем нивоу. Трудићемо се да и убудуће будемо међу најбржим и најпоузданијим службама у граду. И поред тога, и даље ћемо радити на унапређењу наших услуга како би оправдали поверења наших потрошача“, рекао је Дражен Риђошић в.д. директора ЈП „Срем-гас“ Сремска Митровица.
Поред времена изласка на терен, ЈП „Срем-гас“ води прецизну евиденцију и о ефикасности осталих услуга које пружа потрошачима. Резултати показују да се захтеви обрађују изузетно брзо: у 75% случајева мерни сет се поставља истог дана од подношења Захтева, док се у додатних 20% случајева посао реализује већ наредног дана.
Једнако брза је и процедура техничког прегледа – екипе излазе на терен истог дана у 54% случајева, односно другог дана у 41% случајева. Чак и у ситуацијама када је потребна замена кутије, поступак се најчешће завршава у року од највише једног дана од поднетог Захтева.
Ови подаци потврђују да „Срем-гас“ одржава висок ниво оперативне ефикасности и настоји да сваком потрошачу пружи правовремену и квалитетну услугу, уз стално унапређење процеса и стандарда рада.





