ЈП „Срем-гас“ упутило је рекламацију ЈП „Пошта Србије“ због неблаговременог достављања октобарског рачуна за потрошњу гаса. Из ЈП „Пошта Србије“ стигло је објашњење да је, њиховом грешком, дошло до проблема у дистрибуцији рачуна до потрошача. ЈП „Срем-гас“ одлучило је да изађе у сусрет потрошачима и промени валуту плаћања са 17. на 24. новембар.
Иако је ЈП „Срем-гас“ на време доставило податке и обрачун за штампу рачуна, дошло је до проблема у испоруци па многи потрошачи или нису добили рачун или су га добили са закашњењем. На интервенцију „Срем-гаса“ и забринутих потрошача, у „Пошти Србије“ су обећали да ће извршити нову дистрибуцију и решити настали проблем.
Јавно предузеће „Срем-гас“ зато је донело одлуку да промени датум валуте плаћања и тако изађе у сусрет својим потрошачима. Наиме, на рачунима стоји да је валута плаћања 17. новембар, али ће у свом финансијском програму извршити промену валуте на 24. новембар. То значи да ће се законска затезна камата, која се обрачунава за неблаговремено плаћање обавеза, зарачунавати тек за уплате које буду извршене након 24. новембра а не након 17. новембра како стоји на рачунима