Saglasnost za obradu podataka o ličnosti

Saglasnost za obradu podataka o ličnosti

U skladu sa članom 15. i članom 23. Zakona o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. glasnik RS“, br. 87/2018), članom 9. Zakona o računovodstvu („Sl. glasnik RS“, br.73/2019 i 44/2021 – dr. zakon) i članom 7. Zakona o elektronskom dokumentu, elektronskoj identifikaciji i uslugama od poverenja u elektronskom poslovanju („Sl. glasnik RS“, br.94/2017 i 52/2021), ovim putem izjavljujem da sam upoznat-a sa svrhom i načinom obrade mojih ličnih podataka, te da dobrovoljno, informisano i nedvosmisleno dajem saglasnost da rukovalac – JP „Srem-gas“ Sremska Mitrovica – koristi i obrađuje moje lične podatke (ime i prezime potrošača, adresu sa računa, JMBG, šifru potrošača, kontakt podatke i ime, prezime i broj lične karte podnosioca Zahteva), isključivo u svrhu dostave računa za utrošeni gas, putem mejl adrese.

Međusobna prava i obaveze:

- Korisnik usluge koju pruža JP „Srem-gas“ Sremska Mitrovica je dužan da na odgovarajući način obavesti davaoca usluge o bilo kakvoj promeni ličnih i identifikacionih podataka navedenih u Zahtevu, najkasnije 15 dana od nastale promene. U suprotnom, ukoliko iz ovog razloga bude onemogućena komunikacija sa korisnikom, smatraće se da je dostava svih e-pisama od strane davaoca usluga, uredno izvršena. Korisnik može zahtevati izmenu mejl adrese za dostavu računa putem elektronske pošte.

- Dostava računa putem mejl adrese počinje od prvog narednog obračunskog perioda od dana podnošenja Zahteva. Računi se dostavljaju za pruženu uslugu svakog meseca.

- Korisnicima usluge dostave računa elektronskim putem JP „Srem-gas“ Sremska Mitrovica neće dostavljati račune u štampanoj formi.

- Jednom aktivirana usluga besplatne dostave e-Računa može se otkazati isključivo podnošenjem pismenog Zahteva za otkazivanje usluge e-Računa. Ova vrsta usluge prestaje prvog dana narednog meseca, u odnosu na mesec u kojem je podnet Zahtev za otkazivanje ove usluge, tako da će se računi u štampanom obliku ponovo dostavljati na adresu korisnika.

- Trenutkom slanja računa od strane JP „Srem-gas“ Sremska Mitrovica na navedenu mejl adresu korisnika usluge, račun se smatra ispostavljenim. Ukoliko potrošaču ne bude dostavljen račun, potrošač je u obavezi da o tome obavesti JP „Srem-gas“ Sremska Mitrovica, dolaskom u prostorije Preduzeća ili pozivanjem broja telefona 022/ 610-069, kako bi mu bio dostavljen račun, odnosno informacija o iznosu računa.

Takođe sam upoznat-a sa pravom da u svakom trenutku mogu opozvati ovu saglasnost, kao i sa pravima koja mi pripadaju u skladu sa navedenim Zakonom.